filoZophie

Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Tillbaka :D

Av Zophie - 19 juni 2013 20:42

Hola mina goaste vänner.

Jo, ni läste rätt, ni få som ändå hittat hit... Jag är tillbaka!

Jag vet inte hur länge jag stannar eller hur det kommer gå denna gången, inte heller vet jag riktigt vad jag ska fylla sidorna på bloggen med men det får väl ge sig. Det kommer väl bli lite blandat som sig bör.

Mycket har hänt sedan jag var här sist, inte minst på jobbfronten och kanske kommer det bli så att bloggen kommer bli lite mer jobbrelaterad i framtiden...

But don´t worry, jag är jag och det kommer nog alltid genomsyra detta forum   

Vi kan väl börja med att säga att jag inte är kvar på min gamla arbetsplats. När, var, hur och varför ska jag svara på framöver men just nu kan vi väl nöja oss med att mitt framtida liv är ett oskrivet blad som jag nu längtar efter att få fylla med mitt eget innehåll. Ett innehåll som förhoppningsvis kommer präglas av mina regler, mina tankar, mina moraliska funderingar och mitt engagemang. Nu är det slut på att gå i andras ledband och tvingas göra saker man inte vill, bara för att det är företagets bestämmelser... Nope, no more. Nu tänker jag ta kontroll över mitt eget liv och min egen arbetssituation. Arbetslös ja, men för hur länge är det ingen som vet, det kanske är en hemlighet   ...


Lovar försöka uppdatera någongång om dagen men ger inga löften.

Ni får ta mig som jag är helt enkelt.


Puss    

 
 
theamazingm

theamazingm

20 juni 2013 10:42

Åh, där är du ju!!!
Äntligen tillbaka - du har varit saknad!
Det blir som det blir med bloggandet ibland, jag vet ... Skönt att se dig skriva igen, dock.
Du finns i mina tankar och jag bryr mig om dig så jag hoppas att det blir så bra för dig som du är värd nu!
Vi hörs!

http://theamazingm.wordpress.com

Zophie

27 juni 2013 21:33

Min fantastiska theamazingm. Vilken fröjd att se ditt alias på "min" sida igen. Bara för det var det värt att återinträda i bloggvärlden.
Vi hörs definitivt.
Stor kram och tack för ditt fina välkomnande

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zophie - 21 april 2020 17:12

Here´s Zophie…. Hej bloggen, det var ett tag sedan. Var har jag varit, vad har jag gjort och varför övergav jag dig?! Relevanta frågor och ska jag vara ärlig måste jag säga att jag inte har något riktigt bra svar. Jag kan delvis förklara...

Av Zophie - 1 maj 2014 22:03

Jaha och hejsan kära bloggen. Sist jag skrev var det september 2013 och det som var tänkt som en nystart av både mig, jobb, bloggen och livet i sig blev ett totalt magplask. Tanken var att jag och en kollega skulle starta eget men det sket sig to...

Av Zophie - 9 september 2013 20:49

Jaha, idag var det dags igen. Något som legat i träda under en längre tid var det dags att inviga idag. På darrande ben stapplade jag in och tog plats. Nej, det var inte min första skoldag, det var första träningsdagen på evigheter. Nytt pass...

Av Zophie - 1 september 2013 18:00

Japp, så var det dags för ett litet boktips igen. Idag har vi haft bokbytardag igen och det var lika trevligt som vanligt. Denna gången var vi hos kära LaMor och bytte böcker. Jag hade med mig 5 böcker varav alla nästan var lika bra. En del a...

Av Zophie - 29 augusti 2013 10:19

Jaha, då har det inte blivit bloggat på ett tag igen. Denna gången ställer jag mig helt utanför dock och skyller på Telia, eller Felia som de skulle döpa om sig till. I två veckor nu har vårt nät strulat, jag inte bara nätet utan allt. Ingen tv, ...

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards