filoZophie

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Zophie - 6 september 2010 18:26

REEBOK EASYTONE GO OUT W BLACK / GOLD
Jaha, det är så här den ser ut... vår nya frälsare...
Nu kan vi glömma bantning, dieter och självsvält. Vi kan säga adjö till hantlar, gummiband, träningsmattor och dyra gymkort... det enda du behöver är dessa små skönheter... eller inte.
Jag har sett reklamen, läst artiklarna och funderat och filosoferat över denna magiska produkt som skall rädda mitt liv mer eller mindre.... och jag tror inte ett ögonblick på det.
Reklamen talar om för oss att vi nu kan få långa, slanka ben, en fantastiskt fast och rund rumpa och om man läser det finstilta kan den säkert rädda liv, bota cancer och varför inte skapa världsfred också  .
Jag är så oerhört trött på reklam och annonser som lovar guld och gröna skogar och aldrig kan leverera ens hälften av det.
Jag har inget emot Reebok som märke och jag hade gärna köpt dessa skor då de ser både bekväma och stabila ut men jag hade efterfrågat en ärligare kommunikation mellan fabrikanten och mig som konsument.
Var ärlig. Säg att det är en fantastisk sko som kan underlätta ditt aktiva liv. Berätta gärna att användandet av skon i olika motionsformer kombinerat med rätt kost och mer aktivitet kan hjälpa dig att forma din kropp bättre.... men lägg inte fram skon som frälsaren själv för det, mina vänner, är rent skitsnack och JAG köper det i alla fall inte...
Gör du?!
Puss och Kram   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards