filoZophie

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Zophie - 15 april 2010 12:05

Idag har jag haft riktigt tråkigt men varit riktigt nyttig.

Jag har sorterat och arkiverat alla papper, räkningar och annat bråte för nästan tre månader tillbaka. BLÄ!!!!!

Men det måste göras och nu kan jag ju inte riktigt skylla på att jag inte har tid, eller hur   

Men nu är jag klar, det tog "bara" 2 1/2 timme... suckar.


Nu sitter jag här och lyssnar på riktig 80-tals musik "Black velvet" med Alannah Myles, den är så bra, och väntar på att goaste A. ska komma och käka lunch. Idag bjuds det på fisksoppa med chili och vitlök... den är underbar... och riktigt smal faktiskt:) Nyttig blir det ju nu efter att ha syndat lite då maken varit borta hela veckan...


Men ska jag prestera lite viktminskning tills vi åker på semester är det nog dags att sätta fart nu.


Hade kanske inte berättat men vi åker ju till Turkiet i två veckor den 19 maj. Ska bli underbart att bara få vara, sola och bada och rå om familjen och mig själv. Efter allt jag gått igenom gällande jobb och annat så kan jag behöva och förtjänar faktiskt lite semester tycker jag.


Nej, nu är det in med en tvätt till och sedan lite sopplagning som gäller.


Ta taa  

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards