filoZophie

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Zophie - 6 juli 2011 16:12

Jag vet att det inte var så länge sedan jag körde en dagens men jag lider av idétorka och kommer (just nu) inte på något bättre... Det kanske går över till kvällen   


Dagens tack:

Till sväraste mor. Hon ställer upp med kort varsel och i den mån hon kan när det gäller att titta till våra killar när jag, eller maken för den delen, ska iväg på något speciellt.


Dagens känsla:

Besvikelse. Det som lät så bra och verkade vara en sådan kanonlösning verkar inte kunna bli något annat än platt fall. (Utvecklar detta vid senare tillfälle.)


Dagens energikick:

Onsdag = biblioteksdag. Så mysigt att få träffa kursarna och bara prata planer, ideér, funderingar och lite skitsnack såklart. Jag hoppas att ni vet hur mycket jag uppskattar er alla, ni är riktiga stjärnor på min himmel   .


Dagens måste:

Handla och tvätta. Ett nädvändigt ont men någon måste göra det så det är bara att bita ihop och sätta fart. Konstigt bara tt hur mycket man än gör dessa båda saker så tar maten alltid slut och tvätthögarna bara fortsätter växa.


Dagens planering:

Lägga upp morgondages schema då det ska bakas ost- och lökpajer i långa banor.


Dagens favorit i repris:

Rose is Rose


Dagens aha:

Inga bollar inomhus var det ja...


Dags att plocka fram damsugaren.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards