filoZophie

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Zophie - 17 januari 2012 21:07

Usch, idag har jag saknat väldigt mycket och väldigt många.

Jag har väl inte gjort något speciellt för att jag ska sakna speciellt mycket i dag men det har jag ändå gjort.

Först och främst saknar jag ett meningsfullt jobb. Jag hade velat känna mig behövd, få en mening med tillvaron igen (som inte innefattar mina barn eller min familj alltså) och jag hade velat göra lite nytta mer än i hemmet.

Jag saknar också min hjärtesyster på Gotland något förfärligt mycket... det beror nog mst på att jag vet att hon behöver mig just nu, men det gör tyvärr min familj också då maken jobbar mycket just nu.

Jag saknar också en annan av mina vänner just nu. Jag tror att hon hade behövt mig hon med men kanske inte lika desperat som min hjärtesyster... Nej min andra vän behöver mig nog mest som thé-drickande sällskap och kanske lite bärhjälp och körhjälp nu när hon börjar bli stor som en val ;)

Jo visst är det så, när som helst dimper det ner en mega myssöt liten tjeja och ag ska äntligen få köpa rosa igen :D

Sedan har vi saknaden efter min mormor och morfar. Den har känts extra idag då mammsen och jag tillbringade lite tid med att titta på underbara footografier på bland annat älskade morfar och rättvisa mormor...

När jag tänker på mina morföräldrar kommer också lite sorg efter mina farföräldrar också och med den saknaden kommer mycket barndomsminnen...

Nej, jag får ta mig i kragen och rycka upp mig snart.

Annars blir det kanske en deppblogg av det hela...

Och det kan vi ju inte ha ;)


Puss

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards