filoZophie

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Zophie - 12 januari 2012 10:00

YEIIIIIII...


Alltså, jag KAN verkligen inte hjälpa det men jag TYCKER att det är så roligt med Awarder.

Denna gången har jag fått en av den charmerande MissVivi och jag är oerhört tacksam för det ;)

Det jag tycker är så roligt med Awarder är att man får uppskattning och även får möjlighet att GE uppskattning till andra fantastiska bloggare därute. Och uppskattning och bekräftelse tycker väl alla om eller?!

OK?!

Så here we go:


 


Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids.
Länkkärlek som gillas såklart.
Får du en award och vill anta den gör du som så att du tackar och länkar till personen du
fått den av och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.

 

Det är alltid svårt att skicka vidare då man bara ska välja fem bloggisar   men efter moget övervägande väljer jag följande:


Anna

en hysteriskt rolig tjej med fundringar och finurligheter som jag gärna tar del av


Katta

en ganska vardaglig men väldigt ärlig bloggerska som tar upp det mesta om det mesta


Peppardonnan

en av mina personliga favoriter, lite halvgalen och cynisk brutta som säger sitt om stort och smått 


Riesling

en mogen madam som har svar på tal och är en riktig livsnjutare


Teskedsmamman

en rolig sanningssägare som lever med en blandning av 6 barn, 1 man, 1 hund, en massa gäss och lite annat löst och olöst folk och fä



Nu finns det ju fler bloggar jag gillar, läser och följer och är ni nyfikna så kolla i min länklista så hittar ni en hel massa annat roligt och oroligt att bläddra bland... vem vet... kanske hittar du en ny favorit :)


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards