filoZophie

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Lite kär?!

Av Zophie - 3 september 2011 12:58

I går var jag riktigt arg.

Jag skrev ett riktigt argt inlägg och jag var riktigt arg riktigt länge...

Men när detta dök upp idag blev min dag helt plötsligt mycket bättre... Varför? Tja läs själva.


Hej Zophie!

 

Jag tänkte göra ett litet annorlunda men tappert försök till inlägg...:)

 

Dagens känsla:
"Full förståelse"

 

Dagens konstaterande:
"Du är inte glad på oss!"

 

Dagens ord:
"Förlåt?"

 

Dagens fundering:
"Hoppas hon ger oss chansen att göra rätt för oss, och stannar kvar som kund..."

 

Dagens feta käftsmäll:
"Mottagen, och den kändes!"

 

Det var som sagt ingen direkt skönläsning om Telia och våra tjänster. Så som du beskrivit det ska det självklart inte gå till, och det gör att man dessutom blivit nyfiken på ditt fall.
Om du inte redan blivit lovad fortsatt hjälp och granskning på detta märkliga problem, så får du väldigt gärna ge mig och mina kollegor lite extra huvudbry, genom att kontakta oss på länken nedan, och ge oss chansen att kanske få bukt med detta.

 

Jag tror också att du kanske kan förlåta oss, efter att vi fått kika på detta problem :)

 

Så en liten vädjan från mig till dig, är att trots att jag har förståelse för att du inte vill vara kund hos oss mer, på grund av det du nämnt om, så ge inte upp riktigt än…

 

Med vänliga hälsningar

 

Peter

Telia Kundservice

 

Jag fick också en länk jag kan gå in på och vidareutveckla mitt ärende. Jag tror jag gör det, det kanske inte hjälper det minsta men killen är ju störthärlig. Synd att man är gift och tvåbarnsmor annars hade jag nog blivit lite kär    .


Puss    

 
 
Hanna

Hanna

3 september 2011 13:54

Synd att man måste skriva ett argt inlägg om telia för att de skall vilja hjälpa en! Men det är klart att de är villiga att hjälpa dig när du har möjlighet att få bort dålig publicitet. Förlåt. Jag är cynisk.
Btw, det är ju kul att de typ har folk som jobbar med att söka efter vad folk har skrivit på internet om produktnamnet ;) haha.
Ha det bra! :)

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Zophie

3 september 2011 13:57

Ja, jag funderade också lite på det... Vilket sjysst jobb egentligen... att sitta och söka sin egen produkt på nätet :)
kram

 
Ingen bild

Peter Muszta

3 september 2011 16:07

Oj, ja vad säger man om den komplimangen...? :)

Får tacka och ta emot men självklart ska du fylla i den länken nu när du fått lite andra trevliga tankar om oss förhoppningsvis?!

Jag kommer då att se över ditt ärende, och antingen slår jag dig själv en signal, eller så ber jag en av mina kollegor att ringa upp dig. Förhoppningsvis ska vi ge dig ett bättre och mer tillfredsställande svar än vad du hittills fått uppleva.

Sen så kommer jag också att se över möjlig kompensation för dig och din familj, med tanke på hur det hittills varit.

@Hanna: Fasen också, du har kommit på oss! Men var ingen cyniker -börja skriv du med om oss på Telia istället, så dyker vi upp när du minst anar det :)


Tack för mig!

Med vänliga hälsningar igen
Peter Muszta
Telia Kundservice

Zophie

3 september 2011 18:57

Du, jag hoppas att du har en riktigt bra lön och att dina chefer har vett att uppskatta dig och det jobb du gör :) Kundservice utöver det vanliga liksom... du är ju... i klass med mig :D

 
Vivi

Vivi

5 september 2011 10:35

Det är ju bara så jäkla bra !! :D

http://www.missvivis.se

Zophie

5 september 2011 18:40

Yessss

 
Li Lo

Li Lo

6 september 2011 09:53

Wow!
Tänk om de hade sånt även på myndigheter....

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

Zophie

6 september 2011 10:14

Skärp dig Li-Lo, en sådan tanke är endast en utopi;) Myndigheter finns för att jävlas med oss goda samhällsmedborgare så att vi verkligen inte ska tro att vi är något.
(Men visst vore det mysigt;))
Kramen

 
Li Lo

Li Lo

6 september 2011 12:51

Haha, jag veeeet, men på vissa myndigheter har de faktiskt telefonister, som är helt enkelt underbara och superduktiga....
(luktar det skryt här eller????)

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

Zophie

6 september 2011 13:04

*sniff, sniff* Nja, jo lite skryt luktar det allt... Men ok, IBLAND stöter man kanske på någon som har en bra dag:)
Hoppas du har en riktigt bra dag :D
Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zophie - 21 april 2020 17:12

Here´s Zophie…. Hej bloggen, det var ett tag sedan. Var har jag varit, vad har jag gjort och varför övergav jag dig?! Relevanta frågor och ska jag vara ärlig måste jag säga att jag inte har något riktigt bra svar. Jag kan delvis förklara...

Av Zophie - 1 maj 2014 22:03

Jaha och hejsan kära bloggen. Sist jag skrev var det september 2013 och det som var tänkt som en nystart av både mig, jobb, bloggen och livet i sig blev ett totalt magplask. Tanken var att jag och en kollega skulle starta eget men det sket sig to...

Av Zophie - 9 september 2013 20:49

Jaha, idag var det dags igen. Något som legat i träda under en längre tid var det dags att inviga idag. På darrande ben stapplade jag in och tog plats. Nej, det var inte min första skoldag, det var första träningsdagen på evigheter. Nytt pass...

Av Zophie - 1 september 2013 18:00

Japp, så var det dags för ett litet boktips igen. Idag har vi haft bokbytardag igen och det var lika trevligt som vanligt. Denna gången var vi hos kära LaMor och bytte böcker. Jag hade med mig 5 böcker varav alla nästan var lika bra. En del a...

Av Zophie - 29 augusti 2013 10:19

Jaha, då har det inte blivit bloggat på ett tag igen. Denna gången ställer jag mig helt utanför dock och skyller på Telia, eller Felia som de skulle döpa om sig till. I två veckor nu har vårt nät strulat, jag inte bara nätet utan allt. Ingen tv, ...

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards