filoZophie

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Zophie - 15 mars 2010 21:09

Alltså, detta blir bara ett krot inlägg men jag bara måste tipsa. OM ni inte hittat www.tjuvlyssnat.se tidigare så måste ni bara gå in på denna sida med jämna mellanrum. Den är bitvis så hysteriskt rolig att jag nästan kissar ner mig och alla vet ju att ett gott skratt förlänger livet. Tack vare denna sida blir jag nog ett par år äldre i alla fall och nu får ni också chansen.

Här följer ett exempel:


Spårvagn 7 hållplats Sahlgrenska, Göteborg

 

Två killar ~12 sitter och diskuterar att istapparna som hänger från taken ser farliga ut.
Kille 1: Men tänk om det typ kommer ut en rökare och får istapparna i huvudet.
Kille 2: Ja, men rökning dödar, de har ju blivit varnade! Det står ju till och med på paketen.


Så klockren så det finns inte. Utförlig information och varningar är bra för många saker, det är uppenbarligen inte bara rökning som dödar.


Stora kramen   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards