filoZophie

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Zophie - 22 maj 2011 16:50

Hejsan alla vänner.

Ja, jo jag vet att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna och så kommer det fortsätta i ca 10 dagar till. Anledningen till detta är självklart att jag just nu sitter i Side, Turkiet och njuter av semester vilket självklart innefattar god mat, underbart väder, pool, sol, goda drinkar och ett fantastiskt sällskap.


Vi befinner oss här, 9 personer, min närmasta familj och bara njuter av tillvaron som en riktig semester innebär.


Det är underbart att i två veckor få släppa på alla måsten och göranden. Det är fantastisk att bli serverad och servad och att ha förmånen att slippa den grå vardagen som så lätt smyger sig på oss i den vardagliga lunken. Jag är tacksam att jag får möjlighet att göra detta med de människor jag älskar mest och mitt största bekymmer just nu är hur jag ska spara ihop pengarna till nästa resa nästa år   .


Men nu lockar poolen och baren så tills nästa gång...


Puss och farväl   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards