filoZophie

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Zophie - 29 maj 2011 09:35

Hejsan vänner.


För tillfället är bloggen semesterstängd   .

Jag befinner ju mig i soliga och underbara Turkiet och har det så slappt och gott och även om jag har datorn med mig och även om intentionen var att jag skulle hinna med att blogga också så tog latmasken i mig överhanden och jag har knappt ens varit ute på FaceBook och spanat. Tillvaron här är underbar, solig, badig och semestrig som sig bör.


Vi tar det lugnt och bara njuter av att vara hemifrån vardagen och redan härnere börjar vi nu planera nästa års resa.


Så vet att jag inte har glömt er, jag har bara tagit lite semester och bloggen är därför semesterstängd. Om 5 dagar vänder vi hemmåt igen och då lovar jag ta upp bloggandet lite flitigare igen.


Love   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards