filoZophie

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Zophie - 12 november 2011 09:45

... eller god och god...

Jag sitter här med VÄRLDENS träningsvärk...


Det var ju som så, för er som inte hört det, att jag börjat träna. I torsdags dök jag så upp på träningen klockan 18... för att inse att jag var en timma tidig. Men passet som skulle börja 18 verkade roligt så jag bestämde mig för att stanna kvar och testa det, sagt och gjort. Det vara bara det att det var ett ganska tufft pass med mycket inriktning på styrka. Jag hängde på så gott jag kunde och fick faktiskt mycket beröm men efter en timme var jag helt slut. Jag kunde ju dock inte missa mitt "riktiga" pass som började 19 så jag körde det med... och här sitter jag... med en grym träningsvärk... men ändå ganska nöjd med mig själv. Jag orkade. Jag gjorde det. Jag är stolt över mig själv som motade bort min lilla latmask och körde järnet i TVÅ timmar   


Dock är man ju lagom glad idag då man ska packa och köra kartonger och annat "skräp" till huset idag.

Jo, igår var ju dagen D för oss, lyckodagen med datum 11-11-11, då vi fick nycklarna till vårt nybyggda drömhus. Så nu börjar vi flytta lite idag och sedan är tanken att vi ska ta de stora sakerna i morgon. Förhoppningsvis blir denna natten den sista i lägenheten om allt går enligt planerna och eftersom allting hitills har gått enligt plan så ser jag inte att det skulle skita sig nu. Skulle det göra det sitter vi ändå inte i sjön, vi har lägenheten till sista november...


Men nu har jag inte tid att sitta här, nu är det bara att bita ihop, glömma träningsvärken och tuta och köra.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards