filoZophie

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Zophie - 20 oktober 2011 23:01

För ett tag sedan fick jag en Award som jag svarade på efter bästa förmåga och nu har det hänt IGEN!!! Tänk att det finns personer som tycker att min blogg är värd att Awardas   . Denna gången är det gulligaste Katarina som har bloggen endast gossar som gett mig Awarden.

Du ska länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar, så here we go.

 

1. När ingen ser eller hör mig… så dansar jag ju men jag gör faktiskt mer än så, jag dagdrömmer också... Det är roligt att få sätta fart på fantasin och bara drömma sig bort ibland... eller hur?!

2. Jag går aldrig hemifrån utan… plånboken var ju självklar men jag har också märkt att jag på sista tiden även blivit otroligt beroende av min mobiltelefon...

3. Min blogg heter som den gör för att jag… jag är en riktig filosof, så är det bara...

4. Om jag vågade skulle jag… starta eget står ja ju i beredskap att göra så jag får nog välja något annat... Sjunga offentligt får det nog bli. Jag har gjort det en gång och vaknade upp dagen efter med en prispokal från en kareoke-tävling som jag inte ens minndes att jag ställt upp i. Sedan dess sjunger jag aldrig offentligt.

5. Om tio år kommer jag att… driver jag mitt bolag med framgång och har kanske tagit det första steget mot en investering i min egen vingård i Italien där jag kan lära italienarna brygga gott rödvin och skriva mina böcker.


Vilka ska jag nu utamana.... fem får jag välja ....

Då blir det de härliga bloggerskorna:

 

Anna

Ewa

Jonathans mamma

Xecute

Zandra


Enjoy girls och

Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards