filoZophie

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Award :)

Av Zophie - 12 oktober 2011 13:00

Jag kan inte hjälpa det men jag blir verkligen lika glad varje gång jag få en Award. Det är liksom den ultimata bekräftelsen på att någon verkligen gillar det man gör och skriver.

Denna Awarden har jag fått av MissVivis, mycket smickrande då jag vet att hon förljer en hel massa bloggar faktiskt...

Tack gulle du för denna.


  

Foto: FiloZophie 2011


När du fått awarden ska du länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

 

1. När ingen ser eller hör mig… Så dansar jag. Helt ärligt. Spelar ingen roll om jag är ute och går, är ensam hemma eller är och handlar. Är jag ensam och ingen ser så rockar jag loss.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… min plånbok. Vad som  helst men inte utan plånboken, har jag bara den löser sig allt annat.

3. Min blogg heter som den gör för att jag… är en riktig filosof, jag har alltid fått höra att jag ser ut som en Sofie och dessutom är en av mina favoritböcker Sofies värld som är en grundkurs i filosofi och dess historia skulle man kunna säga.

4. Om jag vågade skulle jag… starta eget. Men jag är snart där så det börjar kanske bli dags att omvärdera den meningen;)

5. Om tio år kommer jag att… driva eget bolag som går fantastiskt bra. Jag har det övergripande ansvaret men kan även ägna mig åt min hobby, att skriva och jag har då precis släppt min andra bok. 


Vilka fem skall vi lämna vidare till?

Det finns många bra att välja mellan...

Det får bli de härliga bloggerskorna:

Caroline

Hanna

Katta

Olgalicious

Riesling


Grattis tjejer. Ser fram mot att få läsa lite mer om er :)

 

Tills vi hörs igen...


Puss   

 
 
Olgalicious

Olgalicious

12 oktober 2011 21:01

Tjohoo.. ska bli skoj de!!
Ruvar redan på vicka hemskheter jag jag vågar avslöja..hehehe

http://olgalicious.bloggplatsen.se

Zophie

12 oktober 2011 22:03

Det ser jag fram emot ;)
Ha en go kväll.
Kram

 
Hanna

Hanna

12 oktober 2011 22:21

Dansa är bra! Det brukar jag också försöka att göra så mycket som möjligt.
Kramar
Fint att jag fick ett award förresten :D

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Zophie

13 oktober 2011 07:51

Varsågod, ska bli kul att se vad du har för hemligheter ;)
Kram

 
fina frun

fina frun

13 oktober 2011 10:26

Då håller jag tummarna för att dina drömmar slår in inom tio år :)

http://finafrun.se

Zophie

13 oktober 2011 10:28

Tack, det var gulligt sagt: Jag önskar detsamma till dig... Vad önskar du vara om tio år???
Kramen

 
riesling

riesling

17 oktober 2011 10:39

Tack! Vilken ära!
Det ska naturligtvis svaras på!! :-)

http://riesling.bloggplatsen.se

Zophie

17 oktober 2011 17:08

My pleasure baby ;)
Kramen

 
Katta

Katta

18 oktober 2011 09:43

Uppdraget slutfört! *puh*
Ha det gott!
Kram

http://vembryrsej.bloggplatsen.se

Zophie

18 oktober 2011 10:57

I will check it out right away ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zophie - 21 april 2020 17:12

Here´s Zophie…. Hej bloggen, det var ett tag sedan. Var har jag varit, vad har jag gjort och varför övergav jag dig?! Relevanta frågor och ska jag vara ärlig måste jag säga att jag inte har något riktigt bra svar. Jag kan delvis förklara...

Av Zophie - 1 maj 2014 22:03

Jaha och hejsan kära bloggen. Sist jag skrev var det september 2013 och det som var tänkt som en nystart av både mig, jobb, bloggen och livet i sig blev ett totalt magplask. Tanken var att jag och en kollega skulle starta eget men det sket sig to...

Av Zophie - 9 september 2013 20:49

Jaha, idag var det dags igen. Något som legat i träda under en längre tid var det dags att inviga idag. På darrande ben stapplade jag in och tog plats. Nej, det var inte min första skoldag, det var första träningsdagen på evigheter. Nytt pass...

Av Zophie - 1 september 2013 18:00

Japp, så var det dags för ett litet boktips igen. Idag har vi haft bokbytardag igen och det var lika trevligt som vanligt. Denna gången var vi hos kära LaMor och bytte böcker. Jag hade med mig 5 böcker varav alla nästan var lika bra. En del a...

Av Zophie - 29 augusti 2013 10:19

Jaha, då har det inte blivit bloggat på ett tag igen. Denna gången ställer jag mig helt utanför dock och skyller på Telia, eller Felia som de skulle döpa om sig till. I två veckor nu har vårt nät strulat, jag inte bara nätet utan allt. Ingen tv, ...

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards